söndag 30 mars 2014

Vaknar i sängen

Jag vaknar iofs alltid i sängen men oftast är man inte vaken när man kliver upp. 
I dag ligger jag länge och drar mig.
Lite Facebook och kollar bilder från New York som Jonny har lagt upp. 
Tänk vad mysigt att få vara där med honom nu. Men av 8 dagar hade han bara en dag ledig och det var igår. Resten är restid och jobb. Det ser lyxigare ut på bilderna än vad det är att resa så där som han gör.
Så har vi sommartid då. Fattar fortfarande inte varför vi skall ha det men det är väl bra för något, antar jag. Läste att det inte är bra för kroppen att flytta tiden men å andra sidan kan det knappast vara skitfarligt heller.
I dag skall jag vakna sakta i sängen och sedan skall jag åka ut på ärenden.
I em kommer killarna och tjejerna hem på middag.
Vad skall jag bjuda på då måntro?
Knut är glad bara det blir förrätt :)
Laxbakelser är ju gott och sedan vet jag inte. Får googla och inspireras.
Undrar om jag "måste" göra efterrätt också?
Får se vad jag hinner.
Nu skall jag bara fortsätta att vakna i sängen en stund till.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar