onsdag 12 mars 2014

Tråkig dag

I dag har jag inte gjort många knop.
Suttit framför datorn och suttit och kollat och surfat.
Jag har frostat av frysen och gått på promenad i parken.
Sedan har jag suttit framför datorn...igen.
Nu skall vi käka lite rester från frysen. Lite äcklig potatisgratäng som jag hittade i en påse, lite pulled pork och några köttfärsbiffar och potatisklyftor.
Jag tänkte hålla mig till biffarna och koka lite broccoli.
Jag har INTE tvättat tvtten som ligger i maksinen och inte heller bäddat sängen men det hinner jag i morgon. Jag skall ju ha något att göra i morgon också.
En tråkig onsdag i mitt, just nu, ganska tråkiga liv.
Jag ringde aldrig tandläkaren för jag tänkte att det kanske går över av sig själv. DUMT TÄNKT! Varför skulle tandvärk gå över av sig själv? Nu har jag jätteont och nu måste jag vänta tills i morgon med att ringa. OTROLIGT DUMT!
Men jag har ju aldrig varit särskilt smart när det kommer till att ta hand om mig själv.
Orolig över systersonen Lars som är i New York och pluggar nu, med tanke på explosionen som just varit på Manhattan och syrran får inte tag på honom.
Det är säkert ingen fara men det är klart att moster blir lite orolig.
Ja men....nä men....det var väl ett tråkigt inlägg om min tråkiga dag.
Efter middag skall jag ta mig ett bad och sedan kolla på något tråkigt program på tv:n.
Bored of being bored.
Because being bored is
BORING!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar