torsdag 11 oktober 2012

Jag säger ju det!

För några veckor sedan skrev jag ett blogginlägg som handlade om vilken kost man skall välja.
LCHF-anhängarna säger en sak och skäller på Livsmedelsverket medan andra dietister hänvisar till annan forskning.
Jag har fått två svar på detta inlägg och jag måste säga att jag inte blivit klokare.
Kul att Latifa Lindberg och Björn Hammarsköld tagit sig tid att svara på min blogg, men det är ju precis detta som jag snackar om.

LÄS INLÄGGET OCH SVAREN HÄR!

I dag skall jag handla det sista till vår 18-åring som skall ha fest här hemma i helgen.
Hela familjen Munther från Östersund kommer ner och vi skall bara umgås och mysa.
Mycket mat och dryck brukar det bli när så många människor träffas och umgås.
Det är julmarknad i Österbybruk i helgen kanske några vill följa med dit på lördag?
Vi får se vad helgen har att erbjuda.
Ludde vill på krogen på lördag i alla fall, det är det enda som är helt säkert :)
Vi "vuxna" kanske följer med på en pub tidigt på kvällen och sedan får ungdomarna dra åt sitt håll.
Det skall bli skoj att bara träffas och prata.
Vi har inte träffats på tre månader så vill har nog en hel del att dryfta till helgen.
Nu skall jag ta på mig lite kläder och dra till arbetet för här kan man ju inte sitta och mögla.
BYE!

1 kommentar:

  1. Åhh vad jag längtar efter er alla....nu gråter jag...igen! <3<3<3

    SvaraRadera