måndag 29 juli 2013

Dags att planera för nästa festival :P

Nu har vi just kommit hem från Storsjöyran och nu är det bara att packa om för nästa festival.
NÄSTAN :)
Nästa onsdag, den 7 augusti åker hela familjen till Gävle på GETAWAY ROCK FESTIVAL.
 Idag skall vi åka på Ö&B för att handla husvagnsmat till festivalen.
Lite pulverkäk och konserver.
Bara så att man slipper käka på festivalområdet hela veckan.
Det blir både för dyrt och för fett.
Vågen kryper sakta men säker uppåt den här semestern så den här veckan måste jag skärpa till mig innan det är dags för Getaway.
Man vill ju inte komma tillbaks till jobbet som värsta Feit-malusk-buken.
Jag hade tänkt åka ut till husvagnen i morgon men jag vet inte jag.
Det ser inte ut att bli så vidare värst väder så jag kanske bara stannar hemma i stan och latar mig när Jonny och Ludde drar till Dalarna för att bygga på vinden.
Det är skönt att vara hemma i stan också.
Nära till toaletten, diskmaskin, stor tv...
Har inte riktigt bestämt mig ännu.
Som sagt så behöver jag tänka över vad som skall packas med till nästa rockfestival.
Det är tufft att ha semester :)
Ärrå!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar