torsdag 11 juli 2013

Trailer Trash

I dag skall vi handla till mig och Jonny för nästkommande vecka.
Det blir inget fancy bara enkla och goda middagar utan allt för många kalorier.
Vi skall grilla hel kyckling någon dag, käka sill och potatis. Grilla fisk och goda revben.
Vi skall äta mumsiga sallader och goda grillade grönsaker.
Längtar jag ut till husvagnen nu?
-Ja! det gör jag.
Jag skall köpa med mig några böcker också.
Den där "Femtio nyanser av honom", är jag nyfiken på...hehe...tantporr sägs det. Sounds like fun ;)
Men först skall  jag läsa ut de sista två böckerna av Jens Lapidus "Aldrig Fucka upp" och "Livet De Luxe".
Ahhh....läsa, sola, bada, äta.
DET är livet på en pinne.

I dag skiner solen från en molnfri himmel och jag får ångest igen för i dag skall jag tillbaks till Kamomillen och städa det sista innan sommaren.
Vara inne och städa va....sounds like fun! Noooot!...

Tiden går sakta nu Tick......tack......tick.......tack.....till fredag kl 16.30.
Trettiotre timmar till semester.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar