tisdag 2 juli 2013

Work work work

Det tar liksom aldrig slut i år.
Jag bara fortsätter att jobba å jobba å jobba.
Det går bra men jag längtar verkligen efter semester nu.
Jag längtar efter de långa och slöa dagarna vid husvagnen.
När vi bara är och solar och badar.
Jag har inte badat en endaste gång i år.
Vi har för mycket om oss och kring oss på vårarna nu för tiden.
Hinner knappt vara ute i husvagnen.
I dag ser det ut att kunna bli ännu en skön dag.
Sol och lite moln, femton grader varmt redan.
Jag har komp på fredag, då kommer Nina och Tony ut till husvagnen.
Ludde och en kompis skall följa med oss ut i helgen också. Det blir skoj.
Roligt att killarna vill vara där ute med oss.
Ja, som du ser så är jag redan vid helgen i mina tankar.
Svårt att koncentrera sig på arbetet nu.
Vara här och nu blir allt svårare och svårare.
Carpe Diem, var det ju :)
Men gud så svårt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar