tisdag 9 juli 2013

På ett bra sätt.

Träffade en skön snubbe på campingen i helgen.
Han kom lullandes till vår husvagn på söndagsmorgonen tillsammans med Ludde.
De tog en kopp kaffe och han avslutade nästan varje mening med orden: På ett bra sätt.
Allt blir liksom trevligt om man gör så.

  • Jag festade hela natten med din son, på ett bra sätt.
  • Jag sätter mig här på din altan en stund, på ett bra sätt.
  • Jag tar en bira eller två, på ett bra sätt.
  • osv osv
  • Jag tänker slå dig nu, på ett bra sätt...
Ja, allt man säger låter lite trevligare, eller hur?
Han är en nyinflyttad långliggare på campingen.
Trettiotre år med fru och barn. Det är nog inte sista gången man ser röken av honom inte...
... på ett bra sätt :)

Nu har nästan hela tisdagen gått och nedräkningen fortsätter.
På ett bra sätt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar