tisdag 28 oktober 2014

Skynda Fynda!

Jag är helt beroende av gruppen: Köp, sälj & skänkes i Uppsala.
Jag har fyndat massor där den senaste veckan.
I går köpte jag 5 fina soffkuddar i Flogsta för 40 kr. Egentligen skulle hon bara ha 20 kr för alla fem, men jag tyckte det var skämmigt. Fyrtio kronor var också skämmigt.
I dag skall jag möta en tjej på Gränby och köpa tre vackra burkar att ha i Hållen.
På torsdag skall vi hämta en ny soffa på ett ställe och ett vitrinskåp på ett annat.
Jag tycker det är jätteroligt att köpa fina saker. Det gör ingenting att det är begagnat bara det är rent och fint.

Mina nya kuddar kommer bli snygga i den grå soffan.

Själv försöker jag sälja ett par barn/ungdomsskidor med tillhörande stavar och pjäxor men det går inte så bra.
Jag kanske får göra som Jonny säger och försöka sälja dem uppe i Jämtland i stället. 300 kr för allt är väl ett bra pris.
170 cm skidor och 37 på pjäxorna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar