torsdag 30 oktober 2014

I dag händer det grejer

Äntligen skall vår soffa bort.
I dag åker vi och köper en "ny" (läs begagnad) soffa som jag köpte på FB förra veckan.Dessutom är det dags för lite ommöblering här hemma.
Sekretären skall ut i vardagsrummet och byrån i sovrummet skall flyttas till en annan vägg,
Helst skulle jag vilja få bort bokskåpen i hallen in till sovrummet också, men det törs jag inte säga till Jonny.
Jag kan ju inte göra något själv med mitt knä så det är ganska provocerande när jag sitter och pekar med hela handen utan att göra något själv.
Det blir skönt att inte åka till Hållen i helgen, utan vara hemma och lulla.
På lördag blir det lite fest här hemma och på söndag fyller Knut år,
Tills dess skall det vara ordning här hemma.
I dag är det frost på taken. Då kanske jag kan ta min nya jacka då.
God Morgon Världen!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar