onsdag 15 oktober 2014

Vågen

Det går bra nu!
På vågen alltså.
Minus å minus å minus. Förlåt att jag tjatar men det är en häftig känsla att se hur det minskar.
Nu är min delmål till jul inte så ouppnåeligt längre.
Nu känns det som om jag kan komma att kunna klara det.
80 kg till jul.
Allt blir enklare när man går ner i vikt. Knän och fötter har mindre värk, min mage mår bättre och det gör ju ingenting att man ser lite mindre ut i spegeln,
Även om jag har sagt att jag inte gör detta för utseendets skull så får jag väl erkänna att jag är lite fåfäng ändå.
Ett av mina mål är ju att kunna köpa en kappa på De Segual. Det ser inte helt omöjligt ut att kunna göra det snart.
Tjöta, tjöta!
Jag vet att jag är ganska enkelspårig just nu men det tar jag inget extra för.
En morgonselfie i mina nya haremsbyxor :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar