torsdag 3 december 2015

Klart som korvspad

Fick träffa en jättebra läkare i dag.
Han hade inga som helst frågor kring en eventuell operation. Han visade mig mina röntgenbilder och för honom var det solklart att jag skall få en operation.
Det är visserligen några veckors väntetid, men vad gör väl det när jag har väntat så länge hittills.
I februari kommer jag att få en operation och han sjukskrev mig direkt nu till den 31 maj.
Minst 2½ månads rehabilitering kommer jag att behöva.
MINST!
Jag är så otroligt lättad över att jag äntligen skall få hjälp.
Jag är jätterädd för operationen, men detta är något som jag bara måste göra. Jag har inget val.
Men de kommer få pumpa mig fullt med lugnande innan för jag kommer vara skakig som ett lövträd när jag skall in där och få mitt ben avsågat (typ).
Fem veckor innan operationen kommer jag bli kallad till för att få träffa en narkosläkare och tala om själva operationen. jag får väl berätta då hur jävla rädd jag är för det som skall ske.
Nu är jag så skakis över att jag äntligen vet vad som skall ske.
Jag skall få hjälp!
Jag skall få en operation!
Jag kommer bli bra i mitt knä!
Hur underbart är inte det då?
Jag har varit så nervös och rädd för det här mötet och nu när det gick så bra så är jag helt överrumplad.
Kan inte tro att det är sant!
Jag har ont i huvudet nu när spänningarna släpper.
Tror jag måste ta ett glas vin så att jag kan slappna av.
Jag skall få en operation och det var bara helt självklart när jag kom in till läkaren.
Klart som korvspad!
GLAD!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar