tisdag 29 december 2015

Sjuk

I natt har jag hostat hela natten.
Jag är infekterad långt ner i lungorna, känner jag.
Vaknade med lite huvudvärk nu på morgonen men ingen feber, tror jag.
I dag blir det soffläge för mig så att jag snabbt blir frisk.
Vi åker ju hem till stan i morgon för att fira nyår med vänner på torsdag.
Då vill jag inte vara sjuk.
Blir det inte värre än så här så orkar jag nog.
Bara jag slipper febern så.
Har inte varit sjuk på hela sommaren och hösten. Typiskt att man skall bli det just till jul och nyår då.
Någon som har ett filmtips att komma med i dag kanske?
I går såg vi Focus med Will Smith och på kvällen såg vi på Så och på jorden.
Båda var bra på sitt sätt.
Skall flirta med Jonny om att byta köksmöbler i dag också
Han skall jobba lite på förmiddagen men efter lunch kanske han har tid att släpa lite bord och stolar, samt byta taklampa i köket.
Kanske? Om jag ber snällt och blinkar med rådjursögonen 😜
Han kanske hjälper mig även om jag ser ut som en Tokfia?

Vi får se?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar