torsdag 21 september 2017

Jösses!

Det var längesedan jag bloggade nu, en vecka för att vara exakt.
Inget har hänt och ändå massor.
Jag var ute på galej i fredags. Min kollega och kompis Malin kom hit och vi gick till Pinchos och O'Learys och Magnussons.
Jag kom inte hemramlandes förän mitt i natten.
Kul var det!



Jag var gräsänka hela helgen, så på lördag gjorde jag inget förutom att städa lite.'På söndag kom gubbe och son hem.

I veckan har jag jobbat, haft föräldramöte, shoppat på Thun's och knölat till mitt knä.
Så nu käkar jag Citodon och sitter i soffan med benet högt.
Det är inte mitt opererade knä som krånglar utan det andra, det vänstra, som också borde amputeras.
På Thun's hittade jag två klänningar och den ena vinner nog nomineringen till "klänningatthapåbröllopioktobertrotsattdenärsvart"
Jag får ljusa upp mig lite med en vacker scarf eller nå't.
Det är ju så jäkla svårt att hitta något som inte är svart och som man vill ha på sig senare också.
Den här klänningen kommer att vara snygg på flera fester i höst.
Nu är jag gräsänka igen. Gubben är i England men kommer hem i natt.
I morgon är det fredag och då drar vi ut till stugan. På lördag kommer det vänner dit.
Tänkte köpa ett roligt spel som vi kan spela då.
Kom gärna med roliga förslag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar