söndag 3 september 2017

Oh what a night!

Ja, det var ett kalas som heter duga.
Jisses! Vilken 50-års fest alltså...
Vi kom inte hem förrän arla morgonstund och det känns i både kropp och själ i dag.
Men det var det värt.
Så roligt att åka på fest och träffa nya trevliga bekantskaper.
Av nästan 100 personer så kände jag värdparet och några till men vad gör väl det när det kom så många andra trevliga människor.
Jag hoppade runt och pratade hela kvällen.
Inte en tråkig sekund fick jag.
Festar man så festar man och då festar man rejält :)

I dag var det meningen att jag skulle städa men jag tror jag struntar i det faktiskt.
Dammråttorna ligger nog och väntar ett par dagar till, tror jag.
Vilken tur att det är molnigt så att jag inte känner att jag måste gå ut. Jag trivs bra framför datorn i dag faktiskt.
Tack Roger och Marie för en rolig fest!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar