tisdag 5 september 2017

Trött, tröttare, tröttast...

Efter en skitnatt och en skitmorgon sitter jag nu här med en kopp kaffe på bordet och två stekta ägg i magen.
Hur skall man orka med en dag till, tänker man sådana här gånger. Men av någon underlig anledning så klarar man det mesta. Det kommer bli lunch, middag och kväll idag med.
Snart är det kväll och då ligger jag där mellan lakanen igen och känner -Japp! nu är ännu en dag avklarad.
Tänk vad man orkar och klarar va! Fast man ibland inte tror det.
Snart är det dags att ge sig iväg och det kommer gå så bra så.
Hahaha....hör du hur jag försöker peppa mig själv?
Men vissa mornar är så djävulskt tröga, då är man seg som sirap. Det känns som att jag sitter fast på stolen och inte orkar lyfta häcken.
Har du också sådana mornar?
 Detta är en tröttselfie.
Varsågod!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar