måndag 14 februari 2022

Håll ut, vi klarar det….

Min älskade Jonny.
Jag vet att jag ofta säger att jag älskar dig, men det tåls att sägas en gång till.
Vi har gjort så mycket tillsammans. Du har lärt mig så mycket. Då har visat mig att jag duger och att jag är bra som jag är.
De senaste åren har varit tuffa men vi klarar det.
Tillsammans klarar vi allt.
Denna sången är till dig och mig. 


Här kommer texten

Håll ut, vi klarar det
Vi har kommit ganska långt ändå
Vi klarar det
Hela vägen, det ska sluta så
Vi började på noll, två tomma själar
Fyllde i varann och byggde upp ett liv
Som många andra gör, visst går man vilse
Och hittar tillbaka
Men du, vi klarar det
Vi har kommit ganska långt ändå
Håll ut, vi klarar det
Hela vägen, det ska sluta så
Ta det igen, spol' det tillbaka
Av allt det där och du såg nå' hos mig
Det finns alltid där, fyrverkeriet
Bortom regnbågen
Håll ut, vi klarar det
Vi har kommit ganska långt ändå
Jag älskar dig
Hela vägen, det ska sluta så
Håll ut, vi klarar det
Hela vägen, det ska sluta så




1 kommentar: