onsdag 2 februari 2022

Diamond Painting

 Tänkte jag skulle skaffa mig en ny hobby. Något att pyssla med regniga dagar i Hållen när Gubben är i knivverkstan och jag mest bara sitter på häcken och väntar på att han skall komma in igen. Hittade denna reklam på Facebook och tänkte "why not". Diamond painting kanske är något för mig? Man sitter med en pincett och sätter färgade "diamanter" enligt ett mönster på en tygtavla. Det fanns en del roliga tavlor med knubbiga damer att välja mellan och jag tyckte att just den här passade mig bra. En tjock dam som dricker vin...haha. Har ingen aning om det blir fint eller om jag över huvud taget vill ha den uppe någonstans? men det kanske är roligt att göra. Fick hem den idag i alla fall, så jag kanske testar någon tråkig dag framöver. Har du provat Diamond painting?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar