söndag 30 januari 2022

La Familia

 Detta har varit en härlig helg i familjens tecken. I fredags kom Calle och Agnes till Uppsala för att mysa och äta god mat. De har ju varit i karantän sedan de kom hem från sin bröllopsresa och var väldigt sugna på att träffa lite människor. Vi fyra gick till Bistrån och åt en fantastisk middag. Sedan gick gick vi hem och fortsatte myset hemma i soffan. De sov över och åkte hem på lördag förmiddagen.






Vi hade en lat lördag och vid 15-tiden åkte vi till Sollentuna på födelsedagsmiddag. Calle fyllde ju år för två veckor sedan men vi har ju inte kunnat träffas, som sagt. Där var även Agnes föräldrar och Natasha. Knut åkte när vi kom för att gå på en annan middag i Upplands Väsby. De bjöd på en fantastisk middag och en härligt mysig kväll.

Jag försökte locka håret med plattången och såg ut som jag gjorde på 70-talet…. Haha, men det blev ju fint ändå. 


I dag skall jag ha en myssöndag. Jag skall lägga mig i sängen och läsa. Till middag blir det tacogratäng.

Hoppas att du också haft en bra helg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar