onsdag 12 januari 2022

Inställt pga %#£#%>

Ja, herreminje.
I december skulle jag äntligen få träffa en fysioterapeut efter veckor av väntan. Men fick ett sms på luciamorgonen att mötet var inställt pga sjukdom.
Skulle träffa min astmasköterska i går, men det blev inställt pga sjukdom.
Jonny kände sig lite hängig i går så vi tog varsitt hemmatest. I väntan på testresultatet så ville jag inte åka till Stockholm till sorgegruppen som jag äntligen hade anmält mig till. Nu får jag vänta k en månad till.
(Båda testade negativt by the way.)
Showen med Danny Saucedo, som vi skulle sett i maj 2020, har blivit framflyttad hur många gånger som helst. Nu skulle det äntligen bli av den 26 januari. Kicki och Lars skulle komma från Östersund och vi skulle åka till Stockholm på show tillsammans. Men med de nya restriktionerna så blev allt inställt igen. Nu ser vi fram emot hösten är stället….
Close-up båten har också blivit framflyttad från mars 2021 till maj, till september och nu till mars igen. Men nu har Jonny dubbelbokad den båtresan med en fiskehelg med sina söner så jag får nog inse att jag är brädad. Men antagligen så kommer Close-up båten bli framflyttad igen så vi kommer nog kunna åka lite senare bara.
Inställt! står det överallt i min almanacka….
Jag som hade hoppats på att allt skulle bli som vanligt igen det här året, att pandemin var på väg att sakta ebba ut.
Långnäsa Kalle koskit!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar