tisdag 17 maj 2022

Altanen

 I dag skulle snickaren komma till Hållen och börja bygga. Vet inte om så ar skett men man kan ju alltid hoppas. Det spelar inte så stor roll bara det blir klart till midsommar. Då skall vi inviga vår altan med buller och bång. 

Har tittat på nya matmöbler att sätta där och jag tror faktiskt att det får bli dessa från RUSTA. De är snygga och till bra pris. Det är inte klokt vad dyrt det är med utemöbler. så skall det vara dynor också, å dessa är dyrare än själva stolen. Crazy! 

Vad tror du om dessa?



Det blir nog bra med lite blommor och lull lull. Någon snygg lykta och sedan matchande blomkrukor. Fint som kattskit i vällingen.

Vi skall sätta dit en markis också, dessa finns också på RUSTA. Undrar om de är de bästa? De var i alla fall finast enligt mig.


Jag längtar till sommaren jag. Att få sitta på min nya altan, basta i nya bastutunnan och bada i badtunnan. Jag kommer se ut som ett russin när hösten kommer. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar