söndag 8 maj 2022

Nöjd med helgen

Trots mitt onda knä så fick vi massor gjort i Hållen i går. Jonny slet som ett djur. Jag var cheerleader och kunde hjälpa till lite.
När Jonny sprang runt med skräp på återvinningen i Skärplinge, kunde jag stå vi släpet och sortera så att vi inte fick bassning av de som jobbade där.
När Jonny fixade med filterbollarna till badtunnan så kunde jag sitta bredvid och dricka cider och rosé.
När Jonny skruvade Ikea-möbler så kunde jag vara hantlangare samt bränna middagen.
Vi hann massor med grejer i går. Det känns superbra.





Åt årets första frukost ute på bron i dag. Det blåste lite kallt men det sket väl en broffsboxare i 🥶


I morgon skall jag ringa fysioterapeuten igen. Hoppas jag får en tid snabbt.
Tjingeling!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar