lördag 14 januari 2023

Ensam hemma

I torsdags åkte Jonny till Hållen. 
Jag och hundarna stannade hemma i stan. Jag har jobbat hela veckan och Jonny vill komma igång med knivmakeriet. Han fick därför åka själv så att han i lugn och ro kan ställa iordning sin verkstad igen. 

Igår kom min gode vän Eva-Lena till mig på mat och fredagsmys.
Jag somnade sedan tidigt och klev upp sent i morse.
Nu är klockan halv elva och jag sitter fortfarande i morgonrocken och tittar på tv.

Om min son orkar och vill så skall jag ta ut honom på lunch om ett par timmar och sedan blir det en lugn lördagskväll i tv-soffan.
Tänkte egentligen ha en liten tjejträff hos mig ikväll, men jag var lite sent ute så de flesta var redan uppbokade. Vi får ta en raincheck på den kvällen vid ett senare tillfälle.
Nu skall jag klä på mig och ta hundarna på en promenad.

Vad skall du göra i dag?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar