måndag 7 januari 2013

Det här med motion har aldrig varit min grej.

Har ju varit duktig och promenerat två kvällar nu.
Man kanske skulle ta å plocka fram den gamla stegräknaren igen.
Utmana sig själv litegrann?
12000 steg/dag? är det att ta i så att jag kräks kanske?
Jag vet knappt hur många steg jag gör på jobbet varje dag.
Tar på mig den lilla grejen i morgon så får vi se hur många steg jag tar en vanlig dag, före och efter promenaden.
Ååå vad jag är peppad.....nooot!
Men vad gör man inte för att gå ned i vikt....*suck*
Jag måste vara världens lataste människa. Jag tycker verkligen inte om att motionera. Verkligen inte. Den 21/1 skall jag hänga med och se vad det där Zumba är för någe. Om mitt knä håller.
Tänk om jag kunde hitta den ultimata träningsformen för mig, jag skulle bli så glad.
Längta efter att få träna är något som jag aldrig har gjort.
Maggan=Latmask
Men ingen skall anklaga mig för att jag inte försöker i alla fall :)



P.S Jonnys kålpudding var FANTASTIK!

2 kommentarer:

  1. Dansat Zumba har jag gjort - kul och mycket skön musik..:) You go girl!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mina kollegor är helt lyriska, så jag måste ju prova :)

      Radera