torsdag 10 januari 2013

Duktig kicka

Nu har jag gått och cyklat varje dag den här veckan.
Sjukt skönt att få några extra kalorier varje dag.
Det gjorde ingenting att jag åt Calles hemmagjorda glass igår för jag cyklade bort alla kalorier senare på kvällen.
För jag är så jäkla bra!
Ont i arslet av cykeln får jag men vad gör väl det när jag får äta lite till :)
Laddade ner appen Runkeeper idag.
Får se om jag börjar använda den en annan dag.
Tål att tänka på.
Jag har gått ner ett kilo efter jul men jag är inte nere där jag var ännu men snart så, snart.
Är nervös över att jag inte skall kunna ha min fina klänning som jag skickade efter.
Jag vill ju så gärna kunna ha den.
Men kan jag inte ha den nu så kommer jag att kunna ha den till sommaren.....för...
jag är så himla duktig ;)


2 kommentarer: