torsdag 31 januari 2013

Så mycket bättre....

...i min mage i dag.
Jag kände mig bättre redan i går kväll. Jag käkade lite middag som stannade där den skulle.
I dag skall jag äta som vanligt och se vad magen säger om det.
Jag drömde en sån konstig dröm innan jag vaknade. Jag drömde att jag träffade pappa och jag kunde inte förstå känslan av att det var så längesedan vi sågs.
Han var så go´och rund och glad och han höll om mig för jag var ledsen.
Jag funderade och funderade på varför det kändes som att det var så längesedan vi träffades? När jag vaknade så kom jag ju på att 1992 var väldigt längesedan.
November 1992 träffade jag min pappa sist och det var ju några år sedan.
Lilla pappsen <3
Konstig dröm!
I dag ska jag väl inte göra ett levandes någe. Kolla på film, kanske cykla en mil, peta i mig mat,
Ikväll är det kvällsmöte på jobbet. Om jag känner mig frisk nog att gå till jobbet i morgon så går jag på kvällsmötet ikväll också.
Jag har fram till lunch på mig att bestämma mig.

Guuud vad mina naglar växer långsamt. Jag vill ju ha långa naglar på sekunden och bli smal på minuten.
Tålamod är inte min starka sida.
God morgon förexten!

P.S Har du sett min nya rullgardin längst upp i högra spalten här på bloggen? Där står det translate och man kan välja att översätta min blogg till en massa olika språk.
Kul va? Japanska var ju fränt :)
Testa skall du få se.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar