tisdag 8 januari 2013

Kavla upp ärmarna

I dag sätter det fart på allvar....allvaret alltså.
Men jag längtar efter barnen. Vissa av dem har jag inte sett på tre veckor så det kommer att bli skoj.
Slutar kl 13.00 i dag och då jag och min man åka och köpa lite födelsedagspresenter till Calle, som fyller 22 år i morgon.
Vi har lite idéer så det kommer att gå fort att shoppa.
Han har önskat sig födelsedagsmiddag. Tunnbrödsrulle med korv och mos och sedan hemmagjord glass. Haha.....
Jag längtar efter min promenad i kväll. Nu är jag på G igen och då blir man peppad.
-15 kg till i sommar, eller åtminstone. Det skall jag klara.
Men först några timmar på jobbet, kom igen nu då Maggan!
Ja visst ja, jag ska ju på Mammografi i dag också. Det är ju nästan omöjligt att hitta en parkering där......skit! Jag får åka i god tid så löser det sig nog.
TOOODELOO!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar