onsdag 23 januari 2013

M*I*N*U*S


Hihi....jag fnittrar lite för mig själv för i dag var det minus på vågen minsann.
Minus förbi min lägsta vikt som jag hade före jul och minus lite till.
Hihihi....jag är så supernöjd.
Nu har jag gått ner 16,5 kg.
3 kg till min nästa delmål.
N*Ö*J*D*!
Det är väl inte så konstigt va?
Visst får man väl klappa sig på huvudet utan att blanda in någon jantelag va?
Visst får jag slå mig för bröstet och skrika som Tarzan, för det är precis så duktig som jag känner mig.
Nöjd är bara förnamnet.
Nu fick jag all energi i världen att nå mitt nästa delmål och till sommaren kanske jag står här och faktiskt har nått mitt slutmål.
Minus 29 kg!
Förlåt att jag tjatar om min vikt men det är inte lätta att vara ödmjuk när man är BÄST ;)
Tralla la la la....




2 kommentarer: