onsdag 9 januari 2013

Grattis Calle!


I dag fyller Calle 22 år.
Var tog åren vägen?
Min lilla Callekille som bara ville spela tv-spel.
En sommar sa jag att han bara fick spela om det regnade ute. Tredje dagen av solsken på sitt sommarlov så drog han upp rullgardinen och skrek: - Åååå, neeeej! Inte sol i dag igen :)
Tänkte skänka den idén till en reklamfilm för Nintendo.
I dag gillar han forfarande att spela men han har ett arbete att sköta och en fin flickvän att umgås med. Han har vänner och lever ett bra liv. Vår oro att han bara spelade hela tiden visade sig vara onödig.
I dag fyller han alltså 22 år och han har önskat sig Korv med mos i tunnbrödrulle till födelsedagsmiddag. Jag undrar vad hans storebror tycker om det jag ? :) Han har nog hoppats på en oxfilébit med potatis och sås. Haha,,,,
Till efterrätt blir det hemmagjord glass. Det låter som en finfinfödelsedagsmiddag eller hur?
Varje år när någon av killarna fyller år så skriver jag om hur åren går och att det är svårt att fatta. Men kollar man på de här bilderna så förstår du ju vad jag menar, eller hur?
Calle sju månader.


1 kommentar: