tisdag 8 januari 2013

Tröttmössa

Just nu är jag galet trött.
Det märks att jag klivit upp 05.30 två dagar i rad.
Det skall bli skönt med lite sovmorgon i morgon.
I kväll blir det en lat kväll i tv-soffan. Ingen promenad ikväll. Mitt knä säger ifrån.
I morgon försöker jag satsa på en prommis istället. Jag kanske orkar cykla?
Det beror på hur många kalorier jag får kvar när jag ätit middag.
Det får bli Mästerkocken på tv:n, ett varmt bad och sedan sängen för min del ikväll.
En alvedon kanske hjälper mot knäontet?
Jag skall gå ner 6 kg till och sedan skall jag gå till läkaren och fråga vad de kan göra med mitt knä?
Jag kan ju inte skall ha så här ont i hela mitt liv?
Om jag kommer dit och visar att jag har gått ner 20 kg så kanske de kan hjälpa mig? Kanske..
Nu soffan och en kopp te.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar