tisdag 1 januari 2013

På´t igen ba...

Nu får det verkligen vara nog.
I morgon skall julen bort, julgodiset bort, kakorna in i frysen.
I morgon skall jag börja räkna kalorier igen, det här går ju inte.
Fram med cykeln och innan januari är slut så skall jag ha nått mitt nästa delmål.
För att kunna nå dit så måste jag nog ta bort kolhydraterna också.
Lite LCLF(Low Carb Low Fat) i en månad skall nog göra susen. Satt ocj kollade in snygga klänningar på nätet. Nu jäklar!
I mars går det en 50-60-tals kryssning. Det skulle ju vara skitkul att åka då och kunna ha en sån här fin klänning. Det vill jag!

Klänning Rockabilly vit/rosa rosor
Anyway så är det slut på svullandet nu. Jag har ätit alldeles för mycket och jag mår inte bra.
Jag känner mig svullen och jag har magkatarr. Varför jag man så mot sig själv?
Jag går och lägger mig äckelmätt varje kväll, jag kan ju knappt sova då. Nä, det skall bli skönt att ställa sig på vågen i morgon. "Fejsa" sanningen och sedan ta tag i mig själv igen. Jag riktigt längtar.
Med dessa peppningsord till mig själv säger jag nu god natt till dig som kanske läser.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar