lördag 16 november 2013

Ett oskrivet blad

En lugn och lat lördagsmorgon med kaffe framför datorn.
Solen skiner utanför fönstret.
Vad skall man hitta på i dag då?
En hel lördag utan att ha några som helst planer på att göra någonting.
Jag kanske skall låta det vara så?
Inte hitta på någonting.
Jag har lovat sonen att vi skall ut och övningsköra i eftermiddag men det är det enda.
Funderar på om jag skall åka ut till Fullerö för att få lite julstämning.
Deras julavdelning är säkert helt fantastisk nu.
Jag har slut på ljus till min kökslampa så det vore nog lägligt.
Jonny blir bara glad om han slipper följa med :)
Sedan en god middag och mys framför tv:n med Så mycket bättre, ikväll då.
Jag älskar lördagar och söndagar som inte är planerade.
Allt kan hända eller absolut ingenting sker.
Det kan man inte så noga veta.
Nu skall jag ta mig en kopp kaffe till. DET vet jag i alla fall.
TREVLIG LÖRDAG PÅ RE!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar