torsdag 7 november 2013

Så här på kvällskvisten.

Nu skall jag gå och knyta mig.
"Svinga mig på puten så att ejderdunen yr" som min far skulle ha sagt.
I morgon har jag semester. Lite ärenden först på morgonen. Vi skall åka på Systembolaget och lämna igen några plattor öl som blev kvar efter Knuts fest förra helgen.
Sedan åker vi till Stockholm.
Där skall det också göras ärenden.
Jonny måste åka till kinesiska ambassaden och fixa visum till sin resa den...???...
...om några veckor.
Efter Lunch får vi checka in på Radison Blu Waterfront.
Chilla på eftermiddagen. Ta ett glas vin, lyssna in oss på kvällens band, käka något gott.
På kvällen drar vi oss mot Globen för att kolla på Five Finger Death Punch och Avenge Sevenfold.
Det låter väl som en ganska soft fredag va?
Waterfront har fått utmärkelsen "Bästa hotellfrukost" flera år i rad, läste jag.
Det bådar gott inför lördagsmorgon.
*längtar*




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar