fredag 29 november 2013

Tänk att jag tog mig igenom den här veckan också!

Det trodde jag knappt i måndags :)
Fast man skall väl inte ropa hej, veckan är inte över än.
Men inte tror jag att det skall hända något som jag inte klarar av i dag inte.
Det skall nog gå bra en dag till.
Helgen närmar sig med stormsteg och jag har gjort min första vecka på mitt nya jobb och jag har överlevt.
Hehehe!
I helgen skall vi göra julfint här hemma, jag skall sätta alla i arbete och sedan bjuda på årets glögg.
Detta är MIN plan, inte säkert att det är någon annans.
Vi skall åka och fika i morgon också. Träffa goda vänner som vi inte har sett på ett bra tag.
Det skall bli jättetrevligt!
På söndag blir det väl adventsmiddag här hemma som vanligt.
Tända första ljuset!
Myyys!
Detta är inte min bild, Den här har jag snott på någon annans blogg.
På söndag kommer bilder från min egna jul här hemma.'



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar