fredag 15 november 2013

Fredag me AW å goa tjejer

I dag har jag ett logistiskt problem att lösa.
Jag skall gå hem till en kollega på AW efter jobbet i dag och hon bor nära förskolan.
Så:
Alt 1: Antingen tar jag bilen på jobbet, åker hem med den när jag slutar och tar cykel till henne och sedan hem i natt, med risk att det kan vara frost och skithalt att cykla.
Alt 2: Jag tar bussen till jobbet nu på morgonen, går till henne efter jobbet och en taxi hem i natt.
Alt 3: Tar bilen på jobbet, lämnar den där, går till henne, tar taxi hem i natt och måste hämta bilen på jobbet på lördag.
Alt 4: Tar bilen på jobbet, åker hem med den när jag slutar, tar bussen till henne (med risk för att komma lite sent) och sedan taxi hem i natt.
Alt 5: Tar bilen på jobbet och sedan till henne, dricker inte vin och tar bilen hem i natt!!!....Moahaha....ärå....bara skoja :)

Jag tror det får bli alternativ 3. Det skall vara strålande sol och 10 grader varmt på lördag. Det kan bli skönt med en promenad och hämta bilen då. Jag har ju faktiskt inget annat för mig.
Nu måste jag sätta fart.
Ha en skön fredag hörrni!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar