måndag 25 november 2013

Julklappar


Även om mina barn nu är vuxna så kan jag ändå inte låta bli att handla julklappar till dem.
Jag säger varje år att " I år blir det bara några små julklappar" och varje åt handlar jag massor.
Det är inte så att de förväntar sig en massa dyra saker eller så men jag kan inte låta bli att handla.
Jag tycker det är roligt att ge bort saker och se på när de öppnar paketen.
Jag vill fortfarande se deras "stjärnögon" tändas när man ser att man träffat huvudet på spiken.
I år kommer vi nog ha lilla julafton innan vi åker upp till Jämtland eftersom vi inte får plats med paketen i bilen.
Fast några kan jag ju handla när jag är där upp också ;)
Kolla på den här lyckliga killen förra året.
Klart att man blir glad av det här, som morsa.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar