tisdag 19 november 2013

Ja´ må´nte ba´.

Men jag skall göra ett tappert försök att åka till arbetet ändå.
Det känns att jag nyss var sjuk och att jag inte kan vara hemma mer.
Som tur (otur) är så har jag ingen feber och då orkar man ju fast man inte borde.
Alldeles geggig i ögat var jag när jag vaknade.
Bara jag inte har fått ögoninflammation på kuppen!
NU har jag precis duschat och tagit mig en kopp kaffe.
Jag kanske piggnar till framåt dagen.

Nu har jag ätit LCHF i en vecka (förutom sushin i fredags) men ingen resultat på vågen alls.
Jag freakade ju ut veckan innan så det är kanske det resultatet jag ser nu?
Jag står + - 0 på vågen.
Jag hade hoppats på ett par kilo minus nu men icke sa nicke.
Alla mina långa naglar har bitit av också :(
Det går inte bra för mig nu!

En riktig skit-tisdag känns det som.
Hoppas att du mår bättre än vad jag gör och att din tisdag blir något att hänga i granen, för min dag verkar snarare bli något att lägga i komposten.
I dag är det tycksyndom igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar