fredag 19 april 2013

Kom igen då!

Nu får det bli helg någon gång, tycker jag.
Segare vecka får man leta efter!
Dagarna har varit långa och de har aldrig velat ta slut.
Lite motsägelsefullt eftersom jag skrev att livet rusade förbi mig i rekordfart, igår.
Men livet är en sak och dagarna något annat, if you see what i meen?
Nähä!
Ja ja, så är det i alla fall.
I dag stänger jag och sedan skall jag raka vägen på After Work med några härliga människor som jag gick utbildning med för tre år sedan.
Herregud! är det redan tre år sedan?
Jag säger ju det, att livet bara säger swosch!
Nu ska jag inte gå "dit" igen för då slutar det med att jag sitter här och hyperventilerar och får en släng av panikångest innan det är dags att gå till jobbet :)
Nä, här kan jag inte sitta hela morgonen. Här blir ju inga barn gjorda.
Sätt lite fart på döfläsket nu!
Upp å hoppa!
Det är ju fredag, inte att förglömma.
F*R*I*D*A*Y*!
Grått och trist väder men nästan tio plusgrader. Bara det inte hällregnar i dag igen så är jag nöjd.
Skitnöjd!



2 kommentarer:

  1. Nu har inte jag hängt med...är du rödhårig..? Modiga du - jag vill också..:/

    SvaraRadera