måndag 15 april 2013

Detärmåndagmorgonochjagärlitetrött.

I dag är det en mulen och grå måndagsmorgon man  vaknar till.
Ögonen känns tunga och benen slääääpade sig in i duschen.
Grått och trist men plusgrader, jippii!
I dag slutar jag kl 14, jag har inte bestämt om jag skall träna i dag eller i morgon eller båda dagarna?
Vi får se vad min lilla(stora)mage tycker.
I morgon har vi möte på jobbet och på onsdag skall jag och Jonny gå introduktionskurs på Anderssons bilskola. Kanske det blir körkort för våra ungar också någon gång :)
På fredag är det dags för AW med de som jag gick Förskolelyftet med. Det ska bli skoj!
Men inte tänka på fredag nu. Än så länge är det bara måndag. Måndag morgon...
Uj uj uj!
Det känns trögt att sätta fart.
God morgon, kamrater!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar