tisdag 2 april 2013

Upp å hoppa!

Som vanligt, när jag varit ledig och skall öppna, så ligger jag som på nålar hela natten.
NU skulle jag kunna sova i en svängdörr men det är inte läge för det nu inte.
Nu ska jag vara på jobbet om en timme, så hit med lite kaffe!
Förstår inte att det skall vara så svårt att sova utan Jonny.
Den senaste månaden har jag sovit utan honom i 14 nätter, så jag borde vara van nu, kan man tycka.
Aahh! Det var gott med kaffe!
Nu ska jag bara hitta något anständigt att ta på mig och sedan flyga iväg till arbetet.
God Morgon till dig!
Dagens affirmation:

Jag blir mer och mer medveten om mina inre behov och önskningar
Vi vill alla ha vissa saker, fastän vi inte alltid varken vet vilka de är, eller vart vi skulle kunna få dem ifrån. När vi kommer i kontakt med vårt inre och vilka våra önskningar egentligen är, längst där inne och högst där uppe, då kan vi också få dem att förverkligas. Genom att bli medveten om våra önskningar börjar de också manifesteras i våra liv!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar