tisdag 23 april 2013

Jag måste klippa mig

Topparna är slitna och jag får inget självfall när håret är för långt.
Jag vet bara inte när jag skall komma iväg till frissan.
I dag kanske?
I dag slutar jag ju tidigt.
Jag tänkte sitta kvar och jobba men jag kan lika gärna arbeta hemma ikväll istället.
Förbereda samtal kan jag lika gärna göra hemma som på jobbet.
Då hinner jag smita förbi drop in salongen på Gränby på vägen hem.
Jag tonade håret i går.
Vilken frisyr skall jag ta i dag då?
Jag tror att jag försöker mig på en page frisyr. Utgår från min långa lugg också rakt av där bak.
Jag ser det i mitt huvud men det är svårt att förklara.
Det beror på hur mycket håret är slitet? Men det är inte så jättelängesedan jag toppade mig så jag borde inte behöva klippa av mig allt.
Nu ska jag käka gröt och sedan bege mig till arbetet.
Phu!
Jag är lite piggare i dag i allafal.. Har fått sova lite mer i natt än i går så den här dagen kommer gå geschwint :)
God morgon alla rockers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar