måndag 22 april 2013

Trött som en gnu

I natt har jag knappt sovit en blund.
Svallningarna har gått som vågor  genom kroppen och jag har svettats floder.
Där emellan har Jonny dragit timmerstockar som den värsta skogshuggaren.
Inte undra på att man gått som en zombie hela dagen.
På eftermiddagen har jag storhandlat, plockat upp käk och lagat mat.
Nu har jag jobbat i en timme så nu blir det soffläge resten av kvällen.
Jag kommer nog inte att kunna hålla mig vaken så värst länge till mina ögon är alldeles sandiga av trötthet.
Hade tänkt tona håret ikväll men jag vet inte om jag orkar.
Borde klippa mig men jag vet inte när jag skall få tid att gå till frissan.
Borde en massa saker men just nu orkar jag ingenting.
Så här trött är jag:
Kolla in ICA-kassarna under ögonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar