onsdag 4 juni 2014

Nytonat hår och bajs mellan tårna

Efter att ha tillbringat en ledig eftermiddag på Gränby med Ludde så kom jag hem och slängde i mig en middag.
Orkade inte räkna pointsen, men jag tror det var ok.
Städade balkongen, planterade i balkonglådan och dukade till i morgon.
Så kom jag på att jag skulle tona håret.
Sagt och gjort!
I med geggan och sedan vänta i en kvart.
Upp på övervåningen och slängde mig i duschan.
Stod där i godan ro när jag plötsligt märker att ett svart vatten stiger ur golvbrunnen.
Men håret fullt av hårtoning så kan jag inte sluta skölja så jag får fint stå där och se det svarta, äckliga vattnet stiga upp över mina fötter.
När jag är klar så får jag snabbt upp golvbrunnen men inget händer.
Naken och med droppande hår hittar jag ett par gummihandskar och det är bara att böja gräva med händerna i golvbrunnen.
Jag får upp lite hår men inga mängder.
Nu har jag felamnält skiten och jag känner mig allt annat än nyduschad trots att jag gick ner och duschade igen.
Den där svarta sörjan som sipprade mellan mina tår kommer att förfölja mig.
Uäck!
Vad äckligt!
Inte vet jag om min gråa utväxt försvann heller, jäkla skittoning!
Blä! Vad äckligt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar