torsdag 26 juni 2014

Vi tar det här med vädret igen.

Jag älskar sommaren men jag tycker att min väderhysteri är en aningens jobbig.
Varje dag måste jag kolla vilket väder det skall bli, inte bara i dag utan helst hela veckan.
Eftersom väderprognoserna ändras hela tiden så måste jag kolla på väderapparna hala tiden.
Det är inte bara vädret där jag skall hålla till, som jag ängslas över. Nu har jag också ångest över mina VUXNA! söner som är på Bråvalla och sover i tält.
Tänk om de fryser och blir blöta.
Stackars dem!
Det skall tydligen regna i Hållen hela helgen och då får jag genast lite ont i magen.
Vi längtar ju alla efter sol och värmen men att hålla på som jag gör är inte riktigt sunt.
Det blir det väder det blir, måste jag tänka hela tiden.
Jag är ledig och har det mysigt i mitt hus ändå, med eller utan sol.
Jag kollar vädret flera gånger/ dag och jag jämför de olika apparna.
SMHI:s är den som brukar stämma bäst.
Nu vet jag inte vilket väder det kommer bli i morgon så därför tar jag shorts med tajts under så att jag kan ta av mig tajtsen om det blir varmt.
Bra idé va :)
Jag vet att jag är lite knäpp annars skulle jag inte erkänna allt här på bloggen.
Nu skall jag sova och drömma om solen.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar