torsdag 7 maj 2015

Hej! här e jag...

Efter att ha legat nästan ett dygn på soffan, känns det nu skönt att vara tillbaks till verkligheten.
Fråga mig inte vad som hände för det vet jag inte.
Vaknade i går morse av att jag hade ont  i magen och denna värk släppte inte förrän i natt.
Tror inte det var magsjuka för då skulle något ha kommit ur kroppen men ingenting hände på hela dagen.
Det spelade ingen roll hur jag satt eller låg så slutade inte den molande värken längst upp i magen.
Ett tag trodde jag att det var ett gallstensanfall men då borde jag ha ÄNNU ondare, tänkte jag.
Jag vet inte varför jag tänkte så eftersom jag redan låg som en makaron och stönade.
Jag tror jämt att andra har det mycket värre än jag.
Min värk är liksom inte så farlig.
I dag vet jag inte riktigt hur jag mår ännu, men den molande värken är borta och kvar har jag mest en ömmande känsla i magen. Nästan som en träningsvärk. Plus att jag är hungrig eftersom jag inte åt så mycket i går.
Skall prova med en kopp kaffe nu. I går kväll när jag försökte dricka kaffe så blev jag fruktansvärt illamående.
Jag har ingen aning om vad som hände eller varför jag har haft så ont. Jag hoppas verkligen att jag aldrig får tillbaks det för det var INTE skönt.
I dag skall jag bara bli helt frisk så att jag kan gå till arbetet i morgon.
Herre gud vilken pärs.
God Morgon förresten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar