tisdag 11 oktober 2016

Träningskort

I dag skall jag köpa träningskort på Nordic Wellnes vid Heidenstams torg.
Det känns skönt och lite nervöst för jag vet ju hur jag är när jag "måste" binda mig till något.
Jag tappar fort lusten och gnistan, men denna gång känns det annorlunda för nu är det liksom frågan om nästan liv eller död.
Om jag inte börjar träna så kommer jag aldrig kunna komma tillbaks till mitt liv igen.
Jag har liksom inget val och för första gången i mitt liv är jag nyfiken på att se hur min träning ger resultat.
Det känns roligt och spännande att få sätta igång på riktigt med min träning.
Jag skulle behöva ett sånt där träningsband som man stoppar sin telefon i och sätter på armen.
Är trött på gymmets egna popmusik.
Jag behöver lite bra rock'n roll om jag skall kunna ge gärnet där borta.
Undrar var man köper ett sådant band? Å finns de ens för iPhone 6 plus?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar