måndag 10 oktober 2016

IKEA, Hållen och Leon...

I dag skall jag åka på IKEA, tror jag.
Eftersom jag inte kunnat gå så bra efter operationen så har IKEA varit omöjligt att åka till.
Man måste ju gå en halvmil innan man är igenom hela affären.
I dag skall jag göra ett försök.
Har en del smågrejer som jag behöver till köket.
Lite burkar, skålar och ljus bl a.
Längtar till i morgon när jag skall träna. Då ska jag köpa mig ett träningskort och komma igång på riktigt.
Det känns härligt. Min viktminskning går trögt men med lite mer träning kanske det sätter fart på metabolismen.
Som du kanske förstår då hade vi en mysig helg i Hållen.
Jag längtar redan tillbaks.
Nästa vecka skall Jonny ta några dagar semester så då flyttar vi ut Lör- Tors.
Det kommer bli härligt!
I går var vi barnvakt åt världens gulligaste Leon.
Det gick jättebra. Han var superduktig som fanns i att bli lämnad ensam med mig och Jonny.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar