tisdag 22 mars 2022

Äntligen

I går gjorde jag något som jag längtat efter länge.
Nu gäller det bara att fokusera på att göra något bra av hela min situation.
Jag berättar senare vad som har hänt, men just nu får det vara en liten hemlis för mina bloggläsare.
Några av er vet ju redan.
Denna vår skall jag försöka sätta mig själv i främsta rummet och försöka känna efter vad det är som jag mår bra av.
Usch! Det låter så hemskt och egoistiskt när man skriver så där, men jag måste ju må bra först och främst innan jag kan ge av mig själv till någon annan och första steget till detta tog jag i går.
Det känns bra!
I natt har jag knappt sovit en blund för alla tankar som snurrar i mitt huvud. Sitter nu med min kaffekopp och känner mig helt vimmelkantig av både mitt beslut och av för lite sömn. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar