måndag 5 september 2022

Östersund med mina systrar

Åkte upp till Lit i torsdags. Fick en mysig kväll med syster och svåger med god mat och massor av vin.



På fredagen åkte jag hem till Nina. Hon bjöd på god mat och bubbel. Vi pratade hela kvällen och halva natten. Det var längesedan hon och jag satt själva och pratade bara hon och jag.

På lördagen gick vi en sväng på stan, handlade lite och skulle ta en liten barrunda med vår kompis Cina. Hon var tyvärr sjuk så vi fick klara oss själva.



Vi gick till Jazzköket och tog en drink först.


Sedan gick vi på Captain Cook.

Klockan 22.30 insåg vi att vi hade det mysigare hemma så vi lämnade pubsorlet och gick hem till Nina igen. Hahaha!!! Vilka partypinglor va 😁😉
Igår, söndag hämtade vi upp Ninas mamma Barbro och åkte på utflykt till ”Annersia” och fikade.



Vi åkte sedan till graven och avslutade söndagen på Pinchos.



I morse kl 07.30 lämnade jag ett Jämtland som var inhöljt i en tjock dimma. 


Nu är jag hemma och jag tackar min syster och min andra syster för en mysig helg😘











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar