tisdag 22 november 2011

Hur skall Lillan orka?

Jag är så trött så att ögonen går i kors på mig.
Klockan är snart halv åtta och det är alltså nu som jag skall orka göra något vettigt här hemma.
När man har jobbat, handlat, lagat mat och ätit.
Det är nu som "alla andra" duktiga människor sätter igång med att städa, tvätta, baka och gud-vet-vad?
Det var ju historien om den där balkongen.....*suckar*
Varför har jag alltid så dåligt samvete över alla de saker som jag INTE gör?
Tänk på allt som jag HAR gjort i dag istället, men nähärå!
Nu skiter jag i det här, nu sätter jag mig i soffan och vilar mitt onda knä.
Mitt knä ja.......det är ju också en egen följetong.
Det var länge sedan som jag skrev om mitt jävla knä nu och till er som tror att jag blivit bra i det vill jag bara säga....Nähärå!
Det är precis lika ont som förut men jag orkar bara inte skriva om det hela tiden.
Det är precis som om jag har vant mig vid att ha ont nu, smärtan har blivit en del av vardagen så jag tänker inte på den lika ofta som förr.
Jag är trött nu, sa jag det kanske?
Wordfeud i soffan.
Erik och Mackan på sexan och sedan avsluta kvällen med Karatefylla.
Så sjukt rolig serie, har du inte kollat på det så gör det ikväll kl 22.00 på sexan.

OBS!! Detta klipp från Karatefylla är absolut barnförbjudet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar