tisdag 15 november 2011

Som en stock

Jag somnade kl 21.00 när jag låg i sängen och spelade Wordfeud.
Jag frös så hemskat att jag fick krypa ner under dubbla täcken.
När värmen började sprida sig i kroppen så somnade jag som en stock.
Jag vaknade vid 23-tiden när Jonny kröp ner bredvid mig men jag somnade snart om och har sovit som en klubbad hela natten.
Nio timmar!
Det var ett tag sedan som jag sov nio timmar i sträck.
Resten av veckan äger jag för mig själv, alltså eftermiddagar och kvällar.
På torsdag slutar jag tidigt, då tänkte jag ta mig en tur ut till Thun´s och shoppa julklappar.
Julen närmar sig med stormsteg.
1½ vecka till första advent! det är ju inte klokt vad fort det går.
Jag hade sagt till mig själv att jag skulle hunnit längre i mitt julklappsshoppande vi det här laget men jag har inte haft tid att vara ute något.
Till helgen blir det nog bra, då hoppas jag på att hinna massor.
Jag har en hel del att göra på nätet också., det finns mycket skoj att gör adär men man måste som sagt ha tid att sitta där och kolla.
Då kan man inte somna kl 21.00 på kvällarna för då får man ingenting gjort :)
Nu måste jag bara hitta några paltor att kränga på min feta lekamen så att jag sedan kan gå till arbetet sedan.
I dag kommer det att bli en bra dag, det känner jag på mig.

1 kommentar:

  1. Jag är oxå otroligt trött nu...i perioder! Sover massor framför TVn och sen hela nätterna...

    SvaraRadera